niedziela, 24 stycznia 2016

Edukacja Kopciuszka - Gina L. Maxwell


Nie przepadam zbytnio za erotyką, ale czego się nie robi dla wyzwania czytelniczego. Szukałam czegoś innego niż jest w większości książek, gdzie rządzą megaseksowni milionerzy. Chciałam przeczytać o zwykłym facecie i zwykłej kobiecie z krwi i kości. Właśnie „Edukacja Kopciuszka” jest tego typu historią. Ponadto możemy ją uważać za baśń dla dorosłych.

Główną bohaterką historii jest zakompleksiona, nie znająca swojej wartości jako kobieta Lucie Miller. O ile w pracy zawodowej jako fizjoterapeutka radzi sobie znakomicie, to w miłości tak nie jest. Od lat wzdycha do przystojnego ortopedy i stara się zwrócić jego uwagę. Jak do tej pory nieskutecznie. Wszystko się zmieni gdy trafi do niej Reid Andrews – mistrz MMA (mieszane sztuki walki). Po kontuzji musi wrócić do dawnej sprawności przed kolejną, ważną walką w jego karierze. Okazuje się, że znają się z Lucie z dzieciństwa. Jest przyjacielem jej brata, dziewczyna nawet kiedyś się z nim podkochiwała. Reid proponuje jej układ: ona pomoże mu dojść do sprawności fizycznej, a on w zamian nauczy jej sztuki uwodzenia, dzięki czemu zdobędzie wymarzonego faceta. A co z tego wyniknie? Trzeba się przekonać czytając tą pozycję.

Może nie jest to to książka z najwyższej półki, jeśli chodzi o erotykę, ale mi się bardzo podobała i pomogła się odstresować i zrelaksować. Miejscami bywała naprawdę zabawna. A jeśli dodamy do tego sceny „łóżkowe” to nie potrzeba nic więcej. Bardzo ciekawie autorka przedstawiła historię przemiany Lucie z „brzydkiego kaczątka” w łabędzia. Także za sprawą Reida książka przypadła mi do gustu. Bo oto pod maską, silnego mężczyzny, zawodnika sztuk walki, skrywa się dusza artysty. Także polubiłam Vanessą, najlepszą przyjaciółkę Lucie. Jest zwariowaną kobietę i bawiły mnie jej teksty. O niej będzie opowiada kolejny tom zatytułowany „Reguły Uległości”.

Jest to bardzo przyjemna, lekka lektura na zimowe popołudnie i wieczory. Czyta się bardzo szybko. Akcja była prowadzona sprawnie bez przynudzania. Erotyka była delikatna, smaczna, na poziomie. Nie lubię wulgarności w książce i to zasługuje na plus. Polecam dla niewymagających czytelników, mających ochotę na romantyczną historię innej wersji Kopciuszka, bo ja tak traktuje tą książkę.

Nie jestem zbytnio przekonana do literatury erotycznej, ale w takiej formie jak najbardziej mi się podoba: bez zbytniej wulgarności i ze smakiem. Na pewno jeszcze sięgnę po dalsze tomu serii.


Gina L. Maxwell
Edukacja Kopiuszka
Cykl: Walka o miłość (tom 1)
Wydawnictwo Amber 2012
Liczba stron: 320





Moja ocena 8/10


Książka bierze udział w wyzwaniach:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. To jest dla mnie ważne wiedzieć, czy podoba Ci się mój blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...