poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #2




Po raz drugi zostałam nominowana do LBA. Za nominację bardzo dziękuję Dominice z bloga Domowa Biblioteczka. 

Dla przypomnienia zasady:

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Przejdźmy do pytań:


1. Jakie książki polecasz typowo na wakacje ?
 Na pewno coś lekkiego, nie wymagające zbytniego myślenia. Na obecną chwilę nie przychodzi mi do głowy żadna książka.


2. Masz swojego ulubionego autora/autorkę ? Jakie tytuły polecasz ?
Mnóstwo mam ulubionych, ale żebym wybrała takiego naj nie potrafiłabym. Na pewno należą do nich: Nora Roberts, Harlan Coben, Stephen King, Mary Higgins Clark, Olga Rudnicka, Agnieszka Lingas-Łoniewska. Co do tytułów to mogę polecić trylogię Zakręty losu, Trylogię Kręgu, Skazani na ból, Cichy wielbiciel, Pusta kołyska. Pewnie mogłabym jeszcze wiele wymieniać, ale poprzestanę na tym.


3. Czytałaś może książkę która zmieniła Twoje myślenie, zainspirowała Cię do czegoś w życiu ? Jak tak to jaka to ? 
 Na pewno Skazani na ból Agnieszki Lingas-Łoniewskiej sprawiła, że inaczej spojrzałam na społeczność skinheadów. Ci ludzie zawsze mi się wydawali z gruntu źli i agresywni, ale nie wszyscy tacy byli. Co do inspiracji to raczej niczego takiego nie było.

4. Wyobraź sobie, że otrzymujesz bon na 200 zł do wykorzystania do jakiejś księgarni. Co kupujesz ?
 O jej, jakie trudne pytanie. Chciałabym mieć wszystkie książki jakie chcę przeczytać, ale na obecną chwilę przychodzi mi na myśl seria Nierządnica Iny Lorentz i seria Czarne Kamienie Anne Bishop. 

5. Jak długo czytasz książki ? 
 Już bardzo długo, ale nie tak dużo jak teraz. Jeśli konkretnie miałabym odpowiedzieć to od podstawówki, czyli już przez niemal 20 lat. 

6. Wyobrażasz sobie świat bez książek ?
 Absolutnie nie.  

7. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
 Różnie, ale najczęściej wieczorem.


8. Papierowa wersja książki czy ebooki ? 
 Oczywiście, że papierowe.


9. Masz swój ulubiony cytat z książki ? Jaki to ? 
Na Lubimy czytać mam mnóstwo ulubionych cytatów. Trudno było mi wybrać, ale postarałam się.

 Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
"Mały Książę" - Antoine de Saint-Exupery

10. Co aktualnie czytasz ?
Ruth Newman - Bal absolwentów

11. Poza czytaniem książek jak spędzasz swój czas wolny ? 
Oglądam seriale, słucham muzyki i czasami kolorowanki antystresowe, ale niestety na to ostatnie mam mało czasu.



Teraz czas na moje pytania:

1. Gdzie spędziłaś/eś wakacje, albo gdzie zamierzasz wyjechać?
2. Czy ktoś w Twojej rodzinie także czyta książki?
3. Po jaką książkę nigdy nie sięgniesz mimo pozytywnych recenzji?
4. Ulubiona książka z dzieciństwa?
5. Do jakiej książki często wracasz?
6. Jaka ekranizacja książki podobała Ci się najbardziej?
7. Czy sięgasz po klasykę? Jeśli tak jaka książka najbardziej Ci się podobała?
8. Czy słuchasz muzyki podczas czytania?
9. Jaką książkę najchętniej zobaczyłabyś/zobaczyłbyś na ekranie?
10. Masz swoje ulubione wydawnictwo?
11. Czy byłaś/byłeś rozczarowana/y książką, mimo, że czytałaś/eś jej pozytywne recenzje?


Nominuję blogi:
Pomiędzy książkami
Coś do przeczytania
RosePerdu Books
Biblioteka Wspomnień
Biblioteczka na poddaszu
book nook
Kraina Książek
Impresjalnie
Czytelniczkaa97
Wyśnione książki
Roxanna Bookholic

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten TAG, można poznać dużo nowych blogów i dowiedzieć się o autorach, świetny.
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację 😍😍. Jest mi niezmiernie miło, ze ktoś o mnie pomyślał 💕💕.
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację <3 Buziaki ;*
    http://blogpelenksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać LBA, zawsze dowiaduję się dzięki nim czegoś nowego ;) A co do tego cytatu - też go uwielbiam ^^
    Pozdrawiam serdecznie i od razu mówię, że właśnie dostałaś kolejną nominację do LBA ---> Klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na wakacje poleciłabym serię Selekcja albo Nawet o tym nie myśl. Obydwie książki bardzo lubię.
    Gdybym miała 200-złotowy bon kupiłabym sobie całą serię o Sherlocku, która wyniosłaby mnie ok. 125 zł, a za resztę kupiłabym trylogię Hoover. Moje życie stałoby się piękne♡
    Jakie seriale oglądasz? Chętnie bym się dowiedziała. Może dzięki tobie zacznę coś nowego.
    http://wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad. To jest dla mnie ważne wiedzieć, czy podoba Ci się mój blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...